Privacy en Cookies

Voor een volledige werking plaatst deze website cookies op uw computer. Daarnaast worden cookies geplaatst voor het bijhouden van bezoekersgedrag binnen Google Analytics. Deze informatie helpt ons bij het verbeteren van onze website. De cookies bevatten anonieme informatie en blijven maximaal 2 jaar in uw browser aanwezig.

Naar de inhoud
U bevindt zich hier:

Publieke dienstverlening 65% elektronisch: Viermeting van de elektronische dienstverlening van de overheid in 2004

Afbeelding rapport Publieke dienstverlening 65% elektronisch: Viermeting van de elektronische dienstverlening van de overheid in 2004

Auteur(s): Niko Winkel

Advies Overheid.nl

Rapport | Februari 2005 (29 pagina's)

Toelichting

De doelstelling uit het actieprogramma ‘Andere Overheid’ was dat eind 2006 65% van de totale publieke dienstverlening via internet moest kunnen worden afgehandeld. In dit onderzoek is de voortgang anno 2005 gemeten. De resultaten van de metingen laten een gestage groei van de beschikbare dienstverlening via internet zien. De groei werd in 2001 vooral gerealiseerd door het rijk, terwijl in 2002 en 2003 juist de gemeenten en provincies sterk stegen. In 2004 is het percentage bij de regiokorpsen van politie aanzienlijk gestegen.