Privacy en Cookies

Voor een volledige werking plaatst deze website cookies op uw computer. Daarnaast worden cookies geplaatst voor het bijhouden van bezoekersgedrag binnen Google Analytics. Deze informatie helpt ons bij het verbeteren van onze website. De cookies bevatten anonieme informatie en blijven maximaal 2 jaar in uw browser aanwezig.

Naar de inhoud
U bevindt zich hier:

Plato Eindrapportage effectonderzoek

Afbeelding rapport Plato Eindrapportage effectonderzoek

Ministerie van Algemene Zaken

Rapport | Januari 2012 (54 pagina's)

Toelichting

Dit is de eindrapportage van de effectmeting ‘Werken voor de Rijksoverheid’. De opdrachtgever van het onderzoek is het Ministerie van Binnenlandse Zaken. Het onderzoek is uitgevoerd door de Dienst Publiek en Communicatie in samenwerking met GfK Daphne en Intomart GfK. Voor het onderzoek is gebruik gemaakt van het campagne-effectonderzoek voor Postbus 51 campagnes. De campagne-effecten worden gemeten door een vergelijking van de situatie met de meting in de zomer en de meting van dit najaar. Voor meer gedetailleerde informatie over de achtergronden van het campagne-effectonderzoek voor Postbus 51 campagnes, de benchmarks en het achterliggende communicatiemodel, verwijzen wij u naar bijlage 1 van het onderzoeksrapport.