Privacy en Cookies

Voor een volledige werking plaatst deze website cookies op uw computer. Daarnaast worden cookies geplaatst voor het bijhouden van bezoekersgedrag binnen Google Analytics. Deze informatie helpt ons bij het verbeteren van onze website. De cookies bevatten anonieme informatie en blijven maximaal 2 jaar in uw browser aanwezig.

Naar de inhoud
U bevindt zich hier:

Het imago van de publieke sector als werkgever

Afbeelding rapport Het imago van de publieke sector als werkgever

Auteur(s): W.F. van Raaij, H. Vinken en L.P.M. van Dun

Katholieke Universiteit Brabant, Organisatie voor Strategisch Arbeidsmarktonderzoek

Rapport | Februari 2002 (147 pagina's)

Toelichting

Onderzoek uit 2002, van de Katholieke Universiteit Brabant in het kader van het beleidsgerichte onderzoeksprogramma van de Organisatie voor Strategisch Arbeidsmarktonderzoek. Een fundamentele reflectie op het imagobegrip. De bedoeling van het onderzoek is om nieuwe aspecten en ontwikkelingen van identiteit en imago te bekijken, zoals employer branding en positionering van werkgevers op de arbeidsmarkt, evenals nieuwe apecten van werk in de vergelijking tussen overheid, overheidssectoren en het bedrijfsleven.